מה מבדיל אתכם מהמתחרים? איזה שירות אתם מציעים ללקוחות שלכם שמייחד אתכם על פני האחרים? אם תדעו כיצד למצוא את המיקוד העסקי שלכם, תוכלו לכתוב באופן ממוקד יותר למשתמש ובכך גם להשפיע על תהליך הקידום האורגני בגוגל.

איך גוגל בוחרים לדרג את מידת הרלוונטיות של התוכן שלכם?
ראשית, חשוב להבין כי תהליך הקידום האורגני בגוגל מושפע ממאות ואלפי פרמטרים הידועים רק בחלקם למקדמי האתרים ואנשי השיווק באינטרנט המובילים בארץ ובעולם. כל המומחים יסכימו כי מידת הרלוונטיות של התוכן בעיני גוגל נמדדת בעיקר על ידי התהליך שעבר המשתמש באתר. כלומר, מספר הדפים שהמשתמש נחשף אליהם ומידת העניין שהביע בהם. מכך אנו מסיקים כי תנועה גדולה של משתמשים הנכנסים אל האתר ובוחרים לצאת ממנו כבר ברגעים הראשונים שנחשפו אל התכנים שכתבתם, משפיעה לרעה על דירוג האתר שלכם בגוגל ובכך גורמת לגוגל לראות באתר שלכם כאל לא רלוונטי עבור המשתמש.
נכון לומר כי ייתכן גם כי המשתמש לא עשוי שלא להביע עניין בתוכן שלכם מסיבות נוספות כגון:
עיצוב האתר אשר מקשה על המשתמש להתמצא בו
כיום, נהוג לראות זאת בעיקר אצל אתרים ישנים או באתרים שלא הושקעו בהם זמן ומחשבה באפיון חוויית המשתמש, שלבי העיצוב, הבנייה וההיררכיה של מבנה התפריטים באתר. הסינרגיה שבין כל אלו היא זו שגם משפיעה על חוויית המשתמש באתר וגם בונה אמון בין המשתמשים אל נותן השירות ובעל העסק.
תקלות ושגיאות באתר
לא פעם קרה לי שהייתי מעוניין לרכוש דבר מה מאתר כלשהו ורק בגלל שחוויית המשתמש באתר הייתה כל כך נוראית, הם איבדו מכירה בטוחה. כל כך רציתי לרכוש את המוצר דווקא מהם, אך שגיאות ותקלות פנימיות מנעו ממני לקבל נתונים על המוצרים בחנות ולהגיע לעמוד הרכישה. מיותר לציין שהמוצר נרכש בסופו של דבר אצל חברה מתחרה.
משתמשים יכולים לצאת מהאתר בכל רגע ולו רק בגלל העובדה שישנן מספר שגיאות באתר או תקלות בעיצוב אשר גורמים לחוסר אמון וחוסר מקצועיות הנתפסים בעיניו כחוויה שלילית ובכך נדלקת להם נורה אדומה אשר כביכול עשויה להעיד גם על רמת השירות והמוצרים של החברה.
אז איך כל זה מתקשר למידת הרלוונטיות של התוכן שלכם בעיני גוגל?
בתור בעל עסק, חשוב להכיר יותר לעומק את הדרך בה מנוע החיפוש עובד. גוגל, בונים את כל האלגוריתמים שלהם האחראים לדירוג הסופי של האתרים בתוצאות החיפוש בגוגל בהתאם למה שהמשתמשים שלכם תופסים כרלוונטי ובעל ערך עבורם.
כך שאין זה משנה מאיזו סיבה המשתמש בחר לעזוב את האתר שלכם ולרכוש דווקא מהאתר של החברה המתחרה שלכם. חשוב להבין מדוע הוא עשה זאת ואיך ניתן לשפר את חווית המשתמש באתר כך שתניע אותו לרכוש דווקא מכם.
עליכם להעריך את המשתמשים ולהבין כי האתר שלכם הוא בסופו של דבר כרטיס הביקור שלכם, פני החברה והעסק שלכם. לכן, דאגו לספק להם ערך גבוה ורושם חיובי ובכך תוכלו להגביר בעשרות אחוזים את מספר הפניות והמכירות בעסק שלכם.
מאמרי קידום או מאמרים מקצועיים?
אם אינכם מותג או חברה מובילה בתחומכם, עליכם להבין כיצד לבנות אסטרטגיית תוכן נכונה המתאימה גם לקידום אתרים בגוגל וגם למשתמש. קל יותר לכתוב מאמרי קידום אשר מאפשרים לגוגל להבין כי האתר שלכם רלוונטי בתחום בו אתם מתמקדים, אך אין די בכך. על מנת שבאמת תוכלו לצאת מרוצים מהתהליך, עליכם לדאוג לתוכן מקצועי ובעל ערך גבוה גם למשתמש ולא רק לגוגל.
האם אפשר לכתוב תוכן לגוגל וגם למשתמש?
כמובן שכן! ניתן לכתוב מאמרים מקצועיים בעצמכם ולשלוח אותם אל חברת קידום אתרים מקצועית אשר תוכל לבצע התאמה מדויקת של התוכן שלכם גם למנוע החיפוש.
ואם אני לא יודע לכתוב את התכנים בעצמי?
גם אם אינכם יודעים כיצד לכתוב תוכן מקצועי בעצמכם, ישנן מספר אסטרטגיות קידום אתרים בגוגל אשר ניתן באמצעותן לבנות תהליך קידום אורגני בגוגל וגם לתת ערך גבוה למשתמש. כך, גם אם תצטרכו להסתפק במאמרי קידום שאינם מקצועיים כפי שבעל מקצוע היה מנסח בכתב ידו, עדיין ניתן לתת ערך מקצועי גבוה בשיטת ה- 80-20 שזה אומר שבאמצעות הבנה נכונה של קהל היעד של בעל העסק, ניתן לכתוב מאמר המשלב אלמנטים ושיטות לקידום אורגני וגם כתיבה שיווקית למשתמש אשר תפקידה לדאוג להציג אתכם בתור המומחים בתחום ולמה כדי למשתמש לפנות דווקא אליכם.
מאמר איכותי גם למשתמש וגם לגוגל כולל בראש ובראשונה מחקר מקיף על התחום ועל קהל היעד שלכם וכך מאפשר לכותבי התוכן למקד את המסר השיווקי שלכם באופן אופטימלי אל מעגל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
לסיכום:
כבעלי עסקים, אם יש לכם את הדרך לכתוב תוכן מקצועי בעצמכם, אתם יותר ממוזמנים לעשות זאת. המשתמשים יעריכו אתכם וכך גם גוגל. אם אין לכם את הידע הנדרש בכתיבה שיווקית, מומלץ לעשות זאת מול חברה מובילה בתחום קידום האתרים בגוגל ובכתיבה שיווקית נכונה המותאמת הן לקידום בתוצאות החיפוש והן להנעת המשתמש לפעולה.
מעוניינים להגיע לתוצאות מובילות בגוגל? הנעה לפעולה קטנה היא כל מה שתידרש מכם.
צרו עמנו קשר וביחד נתחיל לעבוד על תהליך קידום אורגני הכולל התאמה מלאה של האתר לגוגל, בניית אסטרטגיית תוכן וכתיבה שיווקית נכונה למשתמש.
התקשרו: 072-299-2112
הכותב הוא מושיק קלינמן, מקדם אתרים בכיר בחברת יויומדיה
תכנים רלוונטיים נוספים שיתכן ויעניינו אותך:
- תגיות:
- קידום אתרים אורגני
איך לשווק את העסק גם כשאתה מאוד עסוק
19 באוגוסט 20182,072שגיאות סורק של "הגישה נדחתה" - מקרה שהיה וטופל
9 באוגוסט 20181,987מה הם משך הפעילות ואחוז היציאה / העזיבה ואיך לשפר אותם?!
22 באפריל 20182,548שיפור המיקום בגוגל בזמן הקצר ביותר
13 בנובמבר 20172,049מה הם הסודות שבלוגרים מצליחים לא מספרים לכם?
13 בנובמבר 20171,427עשו זאת בעצמכם: אופטימיזציה לתוכן שלכם ב-10 דקות בלבד
13 בנובמבר 20171,791איך לכתוב מאמר מנצח שיביא לכם יותר לקוחות
1 בנובמבר 20171,551פרסום בטאבולה Taboola
1 בנובמבר 20172,685קידום בגוגל
1 בנובמבר 20172,305מחפשים מתכנת וורדפרס? חשוב שתבינו מהן האפשרויות העומדות לרשותכם
1 בנובמבר 20172,419-
קידום אתרים חינם (4,447)
-
פרסום בגוגל המתמקד במקסום התקציב והרווחים (4,063)
-
שיווק שותפים – המדריך למתחילים (3,898)
-
קידום ביוטיוב (3,770)
-
כמה עולה פרסום בגוגל? (3,440)
-
איפה כדאי לקנות דומיין? (3,435)
-
קידום אתרים אורגני (3,365)
-
קידום אתרים אורגני עם התחייבות לתוצאות (3,303)
-
ביצוע מחקר מילות מפתח טרם התחלת השיווק (3,192)
-
איך לשפר את ציון האיכות של מילות המפתח בגוגל אדוורדס (3,113)
האם פרסום בגוגל משפיע לטובה/לרעה על קידום אתרים אורגני
11 בנובמבר 20151,364בניית אתר לד"ר ברק חביב - אורתופד מומחה לניתוחי כתף וברך
23 ביוני 20161,513מה כדאי לדעת על התאמת האתר למובייל?
24 באפריל 20161,377איך לכתוב תוכנית עסקית מנצחת ולייצר יותר מכירות?
6 ביולי 20171,685איך מודדים הצלחה של קידום אתרים
31 במרץ 20161,752מה קורה שהגולשים מחפשים עם שגיאות כתיב?
22 בדצמבר 20141,696טעויות נפוצות בקידום אתרים
15 בנובמבר 20151,324קידום אתרים אורגני למנעולן
6 ביולי 20171,872בעל עסק? למד את סודות הקופירייטינג באמצעות רשימות תפוצה
25 בינואר 20171,431ביל גייטס אמר שהתוכן הוא המלך בשנת 1996, אז איך אתם יכולים להשתמש בזה לטובתכם?
3 ביוני 20161,910
מושיק קלינמן, מקדם אתרים חרוץ ונעים הליכות, בעבר עבד בחברת יויומדיה, תמיד נזכור את למושיק את הדברים הטובים הרצינות והמחויבות לעבודה.
אולי יעניין אותך גם
שגיאות סורק של "הגישה נדחתה" – מקרה שהיה וטופל9 באוגוסט 2018
מה הם משך הפעילות ואחוז היציאה / העזיבה ואיך לשפר אותם?!22 באפריל 2018
אופטימיזציה לאתר – כך תעשו את זה נכון בארבעה שלבים פשוטים10 ביולי 2017
5 עצות לשיפור המיקום שלך בגוגל בחמש שעות6 ביולי 2017
Comments
איך לשווק את העסק גם כשאתה מאוד עסוק
19 באוגוסט 20182,072שגיאות סורק של "הגישה נדחתה" - מקרה שהיה וטופל
9 באוגוסט 20181,987מה הם משך הפעילות ואחוז היציאה / העזיבה ואיך לשפר אותם?!
22 באפריל 20182,548שיפור המיקום בגוגל בזמן הקצר ביותר
13 בנובמבר 20172,049מה הם הסודות שבלוגרים מצליחים לא מספרים לכם?
13 בנובמבר 20171,427עשו זאת בעצמכם: אופטימיזציה לתוכן שלכם ב-10 דקות בלבד
13 בנובמבר 20171,791איך לכתוב מאמר מנצח שיביא לכם יותר לקוחות
1 בנובמבר 20171,551פרסום בטאבולה Taboola
1 בנובמבר 20172,685קידום בגוגל
1 בנובמבר 20172,305מחפשים מתכנת וורדפרס? חשוב שתבינו מהן האפשרויות העומדות לרשותכם
1 בנובמבר 20172,419-
קידום אתרים חינם (4,447)
-
פרסום בגוגל המתמקד במקסום התקציב והרווחים (4,063)
-
שיווק שותפים – המדריך למתחילים (3,898)
-
קידום ביוטיוב (3,770)
-
כמה עולה פרסום בגוגל? (3,440)
-
איפה כדאי לקנות דומיין? (3,435)
-
קידום אתרים אורגני (3,365)
-
קידום אתרים אורגני עם התחייבות לתוצאות (3,303)
-
ביצוע מחקר מילות מפתח טרם התחלת השיווק (3,192)
-
איך לשפר את ציון האיכות של מילות המפתח בגוגל אדוורדס (3,113)
פרסום מוצר או שירות בפייסבוק
2 באפריל 20151,570קידום בגוגל אדוורדס
31 ביולי 20161,707פרסום בגוגל המתמקד במקסום התקציב והרווחים
12 בפברואר 20154,063השפעת מהירות האתר על הדירוג בגוגל
6 בנובמבר 20151,741הונאת קליקים וקליקים לא חוקיים במסגרת פרסום בגוגל אדוורדס
14 בפברואר 20161,792איך משפיעות ביקורות ברשת על תהליך קבלת ההחלטה של הלקוח
11 ביולי 20161,489שיווק באימייל - מה לעשות ומה לא
11 באפריל 20151,461קידום אתרים אורגני עם התחייבות לתוצאות
25 במאי 20143,3033 סיבות להשתמש בווידאו כאמצעי שיווק לעסק שלכם
11 בספטמבר 20172,501ייעוץ שיווקי לשיווק בגוגל ובפייסבוק
26 בנובמבר 20141,672