קידום אתרים בגוגל לנותני שירות נועד לסייע לאנשי מקצוע ונותני שירותים לקבל יותר לידים ולסגור יותר מכירות בטווח המידי. כך למשל, סוכן ביטוח, אינסטלטור, מנעולן ויועצים בכל הקטגוריות משתייכים אל עץ נותני השירות ובעלי פוטנציאל גבוה יותר לסגירת לידים דרך הטלפון ועמוד הפרסום ובמקרים מסוימים גם פגישה אישית.

קידום אתרים בגוגל לנותני שירות
קידום אתרים בגוגל לנותני שירות
 

קידום אתרים בגוגל לנותני שירות לעומת פרסום בגוגל

ישנם מקרים בהם התחרות גבוהה ועלויות הפרסום גבוהות במיוחד ביחס לתקציב הפרסום של נותן השירות. ישנם מספר דרכים באמצעותם ניתן לנקוט בכדי למקסם את הפרסום כגון שימוש ברשת המדיה להוזלת המחירים לקליק ממספר עשרות שקלים למספר שקלים בודדים. כמו כן, מדובר בפרסום מבוסס תוצאות כאשר מקבלים פניות כל עוד הקמפיין פעיל. חשוב להדגיש כי על אף המחירים הגבוהים ברשת החיפוש, אחוז סגירת העסקה גבוה במיוחד ולכן במקרים רבים משתלם לשלם מחירים גבוהים יותר כאשר הסיכויים לסגירת העסקה גדלים בהתאמה.

קידום אתרים בגוגל נועד לשחקנים בטווח הארוך המעוניינים לקדם מספר מונחי חיפוש לעמוד הראשון בגוגל ולבנות נוכחות ברשת ארוכת טווח. כך למשל ניתן לקבל יותר לידים בטווח הארוך כתוצאה מקידום אתרים אורגני בגוגל.

הקידום האורגני בונה נוכחות עסקית עבור נותני השירותים דרך האינטרנט ובכך יוצר גם מיתוג עסקי גבוה עבור איש מקצוע המתמחה בתחומו אשר נתפס כאוטוריטה. הקידום האורגני מתאים בדרך כלל לנותני שירות אשר יכולים להציג תיק עבודות, לכתוב תוכן רלוונטי למשתמשים ולתת טיפים בתחומם. כל מקרה לגופו אותו צריך לבדוק בהתאם לתחום העיסוק והתוכן הקיים בתחום, אותו ניתן לחלוק עם קהל הלקוחות הפוטנציאלים של העסק שלכם ובכך לייצר אמון ותמיכה מצדם.

אין זה באמת משנה אם בטווח הקצר המשתמשים יצרו עמכם קשר. על אף החשיבות בהחזר השקעה של הוצאות הפרסום, הקידום האורגני נועד לטווח הארוך. לכן, אם המשתמש יאהב את מה שיש לכם להציע לו, תהיו בטוחים שגם גוגל ידעו על כך ויתגמלו אתכם על כך בהתאם.

חשוב לציין כי כל תחום עומד בפני עצמו ותלוי במספר קריטריונים רבים בדרך להצלחה. לכן, לא ניתן להתחייב על לידים ומכירות. יחד עם זאת, עם הזמן, האתר שלכם יעלה במנוע החיפוש במספר רב של ביטויים אשר יובילו את המשתמשים אל האתר שלכם, בעוד שהפרסום בגוגל יגרום לכם ליהנות כבר בהתחלה מתנועה מהירה וממוקדת של לקוחות פוטנציאלים עם סיכויי הסגירה הגבוהים ביותר.

אז מה עדיף או פרסום ממומן?
כפי שנאמר למעלה, כל מקרה לגופו ויש להתייחס למספר פרמטרים בכדי להגדיר את האסטרטגיה הטובה ביותר לעסק שלכם. כמו כן, אין עוררין כי נותני שירות יסגרו יותר עסקאות כתוצאה מפרסום בגוגל כבר בטווח הקצר, בעוד שקידום אתרים אורגני בגוגל יוכל להתחיל להראות שיפור בהצגת המיקומים לאורך זמן.

כמה משלמים על בגוגל?
המחירים משתנים בהתאם לחברת קידום האתרים, סוג השירות ותקציב הפרסום העומד לרשותכם. כמו כן, חשוב לדעת כי על אף שניתן לעבוד גם עם תקציבים נמוכים יחסית אשר נועדו במיוחד לבעלי עסקים קטנים עד בינוניים, מומלץ להגדיל את התקציב כאשר מתחילים לראות תוצאות על מנת למקסם את תוצאות הקמפיין וקידום האתר בגוגל הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. כך, עבור שירותי תשלמו עמלת פרסום לחברת הקידום עבור ניהול הקמפיין ויתרת התקציב ישירות לגוגל.

יש לקחת בחשבון כי טווח המחירים בין הפרסום הממומן ובין הקידום האורגני שונה האחד מהשני גם בתמחור וגם במהות שלו. לכן, עליכם לבקש הצעת מחיר עבור קידום אתרים אורגני בגוגל מצד אחד והפרסום הממומן מאידך.

כדאי להתייעץ עם חברת הקידום בנוגע לאסטרטגיית הקידום באופן אישי עבור העסק שלכם, כך שתוכלו להשתמש באפיק הפרסום הטוב ביותר בהתאם לתקציב הפרסום שלכם ומטרות הפרסום.

 הכותב הוא מושיק קלינמן, מקדם אתרים בכיר בחברת יויומדיה

מושיק קלינמן מושיק קלינמן

מקדם אתרים בכיר

מושיק קלינמן, מקדם אתרים.

Comments

comments