טאבולה Taboola היא פלטפורמת שירותים המציגה לקוראים באתרי חדשות המלצות ממומנות לקריאה נוספת תוך התאמה אישית של ההמלצות לתחומי העניין של הגולש.

ההמלצות הן למעשה קישורים לכתבות אחרות מרחבי הרשת ומופיעים בתחתית כתבות באתרי החדשות ומובילים את הגולש לכתבות אחרות העשויות לעניין אותו. המלצות אלו מתבססות על אלגוריתם חכם אשר מתאים את ההמלצות ע"פ תחומי העניין והעדפותיו של קורא המאמר, היסטוריית הקריאה שלו, התנהגותו ברשת ונתונים דמוגרפיים שנאספים על ידי המערכת. זה אומר שאנשים שונים יראו המלצות תוכן שונות המותאמות להם באופן אישי וזו הסיבה שהסבירות שהאנשים האלה יתעניינו בתוכן, יקליקו על המודעה ואולי אפילו יהפכו ללקוח עולה.

עם צמיחתה של תעשיית ההמלצות הממומנות באתרי חדשות אשר החלה להתפתח עם הופעת חברת אאוטבריין הישראלית ב-2006, הופיעו גם חברות נוספות המציעות שירות דומה, בניהן המתחרה הגדולה ביותר של אאוטבריין כיום – טאבולה המציעה בנוסף להמלצות תוכן מבוססות טקסט גם המלצות תוכן בוידאו.

חשוב לציין ששתי החברות הן ישראליות ומובילות את תחום המלצות התוכן בארץ ובעולם מה שמוסיף כבוד גדול למדינת ישראל הידועה כאחת המעצמות בכל הקשור למיזמים, הייטק וסטרטאפים.
מקימי חברת טאבולה הם יוצאי יחידת האלגוריתמים של חיל המודיעין ואלגוריתם התאמת התכנים הן בוידאו והן בטקסט של טאבולה אינו נופל ברמתו מזה של פלטפורמת אאוטבריין.

פרסום בטאבולה

אם כן מה מציעה טאבולה למעוניינים לפרסם באמצעות הפלטפרומה שלה?

ההצעה ש – Taboola מציעה ללקוחותיה הפוטנציאלים המעוניינים בפרסום, בדומה לפלטפורמות המלצות תוכן נוספות, היא להפוך את התוכן שלכם באינטרנט למכירות באמצעות פרסום טבעי native advertising.

בפועל במסגרת הפרסום באמצעות פלטפורמת טאבולה, תבוצע הטמעת לינקים לתכנים באתר האינטרנט שלכם בכמה מאתרי החדשות והתוכן הגדולים והמכובדים בארץ ובעולם. פרסום בטאבולה  מאפשרת לכם למשוך זרם קוראים ולקוחות פוטנציאלים במחיר רכישת לקוח (CPA- cost per action) נמוך יחסית. למעשה כיום מרבית אתרי התוכן הגדולים מציעים שירות המלצות תוכן וחלק הולך וגדל של אתרי התוכן מטמיעים את גם ו/או את פלטפורמת טאבולה Taboola.

לאחר שנרשמתם לשירות ובחרתם את הטקסטים וההגדרות הנכונות עבורכם, טאבולה Taboola תציג את הקישורים לאתר שלכם כ"תוכן שעשוי לעניין אתכם" באתרים הטמיעו את פלטפורמת הפרסום של טאבולה.

על ידי מתן המלצה על התוכן שלכם כתוכן שכדאי לקרוא באתרי חדשות ובאתרי ותוכן מובילים, פרסום בטאבולה מזרים לקוחות איכותיים שבאים לקרוא את התוכן בראש פתוח ועם פחות "הגנות".

מחקרים מראים כי שיווק באמצעות תוכן יוצר קשר רגשי חזק יותר בין הלקוח הפוטנציאלי והמפרסם ומוביל להפחתה משמעותית במחיר רכישת הלקוח (CPA- cost per action).

בכל מה שקשור לתחום המלצות התוכן הליבה של הפלטפורמה היא האלגוריתם שמטרתו לאתר את האנשים הנכונים ביותר לתוכן המקודם שלכם, האנשים שקיימת סבירות גבוהה ביותר שהתוכן יעניין אותם וזה מה שהופך אותם בפועל ללקוחות פוטנציאליים טובים לעסק שלכם. זה בדיוק מה שמנסה לעשות האלגוריתם של Taboola, להביא את הקהל הפוטנציאלי האופטימלי להיחשף לתוכן שלכם, לקרוא אותו, ואולי גם להפוך ללקוח בהמשך.

טאבולה Taboola מאפשרת לכם לפרסם את המוצר או השירות שלכם גם ללא אתר ויכולה להוביל את הלינק שלכם לעמוד YouTube עם סרטון שלכם, אפליקציה בסלולאר, עמוד Facebook ועוד.

ניתוח ביצועי הקמפיין עשוי לשפר את תצוגות התוכן באתר שלכם ולהוביל לשיפור של עד 30% בשיעור ההקלקות CTR (click through rate).

פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר לשיווק
באמצעות פלטפורמת המלצות התוכן טאבולה 072-2992112

0 Shares
שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments