אחד הסודות השמורים ביותר אצל חברות קידום אתרים הן האסטרטגיות לקידום אתרים בגוגל. כך, אם נמצאת ברשותכם מפת הקישורים והאסטרטגיה המלאה, תוכלו לבצע החלפת קישורים בעצמכם. ממש כמו להשתמש בשליפים למבחן ולקבל 100.

קצת היסטוריה על החלפת קישורים

קרוב לוודאי שמעניין אתכם לדעת איך לבנות אסטרטגיית קידום אתרים מנצחת ולשפר את תוצאות החיפוש של האתר שלכם או של מעגל הלקוחות שלכם. זמן זה כסף, ואנו באמת מעריכים את זמנכם. לכן, החלטנו להציג בפניכם את כל מה שבאמת כדאי שתדעו לפני שאתם מתחילים להחליף קישורים.

בעבר, אחת משיטות הקידום השמורות ביותר לקידום האתר הייתה להוציא קישורים מכל אתר אפשרי. התוצאה הייתה רשת של אתרים מוצפים בתוכן ברמה ירודה וקישורים היוצאים מתוך אתר שאינו רלוונטי בכלל אל המשתמש. כולנו נאלצנו לסבול מכך שהתוצאות המוצגות במנועי החיפוש יציגו לנו אתרים שבעיקר בזבזו את זמנינו, ולא היו רלוונטיים למה שחיפשנו. השיטה עבדה כמו שעון שוויצרי, באופן מדויק. עד אשר גוגל החליטו לשנות את כללי המשחק ולאפשר רק לשחקנים הטובים ביותר לשלוט במגרש הבית.

 

כוחו של קישור

כיום, קידום אתרים בגוגל הפך לקשה יותר ויותר כאשר ישנם פחות מקורות להוציא מהם קישורים אשר בדרך כלל מספימים את הרשת כולה ואף עשויים לפגוע בחוויית המשתמש. גוגל החליטו לשנות תדר, וכעת משדרים על גל האיכות. הגיע הזמן שגם אתם תעשו את הסוויץ'. אם גוגל חושבים על חוויית המשתמש, רצוי שכך תנהגו גם אתם.

 

כוחו של קישור בודד יכול להזניק את האתר שלכם מספר תוצאות קדימה ואף לראש תוצאות החיפוש של גוגל, אם תדעו לעשות זאת כראוי. מאז העדכונים של גוגל (פינגווין ופנדה), החלפת הקישורים הפכה לקשה יותר. כמובן שאנחנו לא מדברים על הקושי באיתור בעלי עסקים ומקדמי אתרים אשר יסכימו להחליף עמכם קישורים.

 

הכוונה שלנו היא באיתור ומציאת אתר רלוונטי לתחום שלכם. אם אתם רוצים לדעת איך באמת לקדם את האתר שלכם באופן בטוח, אנו מציעים לעשות זאת באמצעות החלפת קישורים היוצאים מעמוד תוכן רלוונטי ובעל אוטוריטה בתחום בעיני גוגל. כמו כן, חשוב לתת דגש ברלוונטיות העמוד המקשר אל העמוד המקושר.

 

כך, המשתמשים יעריכו את התוכן שלכם וישפרו את ציון האתר שלכם בגוגל. אם אתם לא בטוחים באפקטיביות של שיטה זו, אתם יותר ממוזמנים לבדוק זאת דרך גוגל אנליטיקס בלשונית ההפניות.

 

קבלו בחינם לזמן מוגבל: כלי מתקדם להחלפת קישורים

ראשית, אנחנו רוצים לתת לכם מתנה שתעזור לכם להתמודד עם ניהול החלפת הקישורים שלכם אל מול מנהלי אתרים אחרים. אם יש ברשותכם כבר אסטרטגיית קידום אתרים בסיסית, עליכם לנהל אותה ולעקוב אחרי הקישורים שלכם ברחבי הרשת, על מנת שתוכלו למקסם את תוצאות הקידום של האתר שלכם בגוגל ולמנוע אי הבנות בעת תהליך החלפת הקישורים.

 

באמצעות הכלי הזה, תוכלו לנהל את כל הקישורים שלכם באופן חודשי. תוכלו לשכפל ולהעתיק את הקובץ מידי חודש בחודשו ברמת אתר הלקוח וכך תוכלו לעקוב אחר הקישורים לגמרי בחינם, ללא כל השקעה בתוכנות חיצוניות.

 

בכדי להוריד את הכלי להחלפת קישורים לחצו על התמונה:

כוחו של קישור - כלי החלפת קישורים
כוחו של קישור: לחץ להורדה

 

סיכום + המלצה אישית
אם יש ברשותכם נכסים נוספים, יש לשקול בניית אסטרטגיית קידום אתרים במגרש הביתי ובכך לוודא כי כל הנקודות העיקריות של נכסי הקידום מתבצעות באופן רלוונטי למשתמש ואפקטיביים גם בתהליך הקידום האורגני. זכרו: הדגש מעתה הוא על האיכות, לאוו דווקא על הכמות.

הכותב הוא מושיק קלינמן, מקדם אתרים בכיר בחברת יויומדיה

מושיק קלינמן מושיק קלינמן

מקדם אתרים

מושיק קלינמן, מקדם אתרים חרוץ ונעים הליכות, בעבר עבד בחברת יויומדיה, תמיד נזכור את למושיק את הדברים הטובים הרצינות והמחויבות לעבודה.

Comments

comments