מהיכן הגיע השימוש בהאשטאג?

השימוש ב-hashtags הופיע לראשונה בשנת 2007 והוא נועד לעזור לסמן מילה או מושג מפתח. כיום אנשים משתמשים ב-hashtags בפוסטים שלהם בכדי לסמן נושא או מילת מפתח ולעזור לאנשים אחרים בעלי תחומי עניין דומים למצוא אותם.

השימוש בהאשטאג hashtag כאמצעי להבלטת ומשיכת תנועה החל בטוויטר כאשר משתמשים ביקשו להבליט פוסטים מסוימים. זהו המקום הראשון בו החל השימוש בסמל הסולמית למטרות הבלטה ומשיכת תנועה. אולם עד מהרה אימצו את ההאשטאג (hashtag) גם פלטפורמות ורשתות חברתיות אחרות כמו Facebook, Google+, Pinterest ועוד.

האשטאג, רשתות חברתיות, בניית קישורים וקידום אורגני

השימוש התדיר יכול לעיתים להיראות לגולשים מסוימים כמעצבן ומציק, אך בפועל יש מטרה טובה מאוד לשימוש ב-hashtags ושימוש נכון בו עשוי להיות יעיל ביותר עבור עסקים המבקשים להרחיב את בסיס הלקוחות או העוקבים שלהם ברשת.

אחד מההשפעות החיוביות ביותר של שימוש בהאשטאג (hashtag) הוא על תוצאות החיפוש והקידום האורגני של האתר SEO. קידום אתרים אורגני הוא מרכיב מאוד חשוב באסטרטגיית השיווק באינטרנט של עסקים ובמיוחד עסקים קטנים ובינוניים, מאחר ואם אותם עסקים מעוניינים להימצא בראש תוצאות החיפוש, הם צריכים לבצע קידום אורגני העוזר לאתרים להתברג בעמודים הראשונים של גוגל באמצעות אופטימיזציות תכניות וטכניות שונות.

ההאשטאג Hashtag הוא הידיד הטוב ביותר של הקידום האורגני ברשתות החברתיות. השילוב של שני אפיקי הפרסום הללו ייתן לכל בעל עסק ערך מוסף לא רק בחיפוש ברשתות חברתיות אלא גם במנועי החיפוש.

שימוש נכון בהאשטג והקשר לקידום אתרים אורגני
שימוש נכון בהאשטג והקשר לקידום אתרים אורגני

 

איך להשתמש בהאשטאג בצורה נכונה?

שילוב נכון של פרסום ושיווק ברשתות חברתיות עם קידום אורגני הוא טרנד חדש התופס תאוצה בעולם ה-SEO.

ההאשטאג hashtags מסמן מושג או מילת מפתח מסוימים כך שחשוב מאוד להשתמש בו בחוכמה. הטמעה חכמה של ההאשטאג תשתמש במילת או מושג המפתח שסביר להניח שגולשים יחפשו במנועי החיפוש. תיוג של יותר מביטוי אחד או שניים הוא לא חיובי ויכול להיחשב כ-hashtag overkill דבר המוביל בד"כ לנטישת עוקבים ולכן לא כדאי להטמיע בפוסטים יותר מ-2 ביטויים המתויגים ב-  Hashtag

כדאי לתייג בהאשטאג Hashtag ביטויים ומילות מפתח שיקלו על הלקוחות והעוקבים שלכם לחזור אליהם. כך ייזכר שם המותג שלכם טוב יותר ויקל על לקוחות פוטנציאלים למצוא אתכם.

במידה ובנוסף לביטוי המפתח שאתם מתייגים תקשרו לעמוד באתר שלכם, גוגל באופן אוטומטי יקשר לוגית את הביטוי שבהאשתג לעמוד המקושר והעמוד יקבל "כוח" עבור הביטוי הזה. פעילות זה קשורה לתחום בניית הקישורים, ומי שיודע לעשות את הפעילות האת בצורה נכונה יכול להוציא קישורים חזקים מאוד מהרשתות החברתיות.

 

אנו ביויומדיה מתמחים בקידום אתרים אורגני בשילוב שיווק ברשתות חברתיות. נשמח לעזור גם לכם להפיק את המקסימום מתקציב השיווק ברשת של חברתכם.

אנו יודעים למקסם את התנועה האיכותית הרלוונטית לאתרכם. פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעה לשיווק ברשתות חברתיות וקידום אתרים בגוגל.

טלפון: 072-2992112

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments