כשאנו מדברים על שיווק אוטומטי נהוג לחשוב כי מדובר באוסף של כלים, תוכנות וטקטיקות בהם משתמשים אנשי שיווק לצורך קניה ומכירה של סחורה ואף לבצע את הפעולות הטכניות בתהליך העבודה אשר עד כה היו שמורות ליד האדם בלבד. פעולות אלו נועדו לחסוך בזמן העבודה ולהפוך את המודל העסקי למנגנון משומן של אוטומציית שיווק מלאה ולאפשר לנו להרוויח כסף ללא השקעה נוספת של זמן עבודה.

 

שיווק אוטומטי
שיווק אוטומטי בא לאפשר לנו להגדיר ולבצע פעולות שיווקיות מסוימות, שלאחר מכן מתבצעות באופן אוטומטי ו/או חוסכות לנו זמן, אנרגיה ולפעמים גם כסף.

 

שיווק אוטומטי לתהליכי העבודה שלנו בעסק הינו הליך שאינו פשוט לביצוע, אך אינו בלתי אפשרי. כלים ותוכנות לשיווק אוטומטי ניתן לתכנן ולבנות באמצעות בניית אסטרטגיית שיווק דיגיטלית, המתבססת על פעולות חוזרות ונשנות של אנשי השיווק ברשת. בין היתר תוכנות לשיווק אוטומטי, מאפשרות לנו לבצע מחקר שוק ולשלוח הודעות בעלות מסר שיווקי באפיקי שיווק שונים וזאת על מנת למשוך את קהל הלקוחות הפוטנציאלים לעבר המשפך השיווקי שלנו שגם הוא מתוכנן לעבוד ללא מגע יד אדם כך שבסופו תתבצע מכירה ללקוח.

 

 

בשנים האחרונות הביטוי "שיווק אוטומטי" הפך לטרנד מקובל בקרב אנשי התעשייה המחפשים אחר פתרונות מהירים ויעילים למקסום האנרגיה או הזמן. בפועל, ניתן להפעיל תהליכים של שיווק אוטומטי עבור לקוחות קיימים שכבר נכנסו אל מאגר הלקוחות העומד ברשותנו באמצעות המשפך השיווקי שבנינו, אך המשפך השיווקי אינו מאפשר לנו למצוא קהלי יעד רלוונטיים ולהפוך אותם ללקוחות ללא התערבות האדם כלל.

 

איך הופכים את העסק לאוטומטי וכיצד מייצרים מכירות באמצעות כלי שיווק מתקדמים?
על מנת להפוך את העסק לאוטומטי, עלינו לבנות אסטרטגיה שתוכל לאתר את הלקוחות הפוטנציאלים של העסק אותו אנו מקדמים ותניע אותם לעשות צעד אחד קדימה אל עבר יעדי השיווק שלנו, תוך כדי מקסום הזמן שלנו כמשווקים או כבעלי עסק.

 

המטרה הסופית תהיה הגדלת רווחיות העסק באמצעות מינוף הזמן, האנרגיה והכסף אותו אנו משקיעים באופן ישיר או בעקיפין בגיוס הלקוחות וביצוע המכירה בכך שתוכנות וכלי שיווק דיגיטליים יאפשרו לנו לבנות מחדש את תהליך המשפך השיווקי של העסק ואף לחסוך בעלויות של אנשי מכירות ועובדים אשר יכולים לספק מענה עבור הלקוחות רק בשעות פעילות העבודה בלבד.

 

 

ומה מקבלים באמצעות הכלים האוטומטיים עבור העסק?

כאשר תתחילו להשתמש בכלים האוטומטיים במסגרת שיווק דיגיולי, תוכלו לבנות משפך שיווקי אוטומטי באמצעותו תוכלו לפנות זמן בפיתוח העסק אשר יוכל לבצע במקומכם את המכירה עבור לקוחות חדשים אשר הביעו עניין במוצר שלכם. כמו כן, תוכלו לספק להם מענה אוטומטי לשאלות נפוצות ולשווק להם מוצרים נוספים כחלק מהשירות שלכם וכל זאת באופן אוטומטי ללא התערבותכם כלל.

 

 

דוגמאות לשיווק אוטומטי בעסק

  1. רימרקטינג בפייסבוק וברשת המדיה של גוגל
    על מנת להוציא את המקסימום מהמשתמשים שכבר נחשפו אל השירות או המוצר אותו אתם מקדמים, תוכלו להשתמש בכלי הרימרקטינג ולהציג להם את מודעות הפרסום שלכם שוב ושוב באופן אוטומטי בעלויות נמוכות. האוטומציה מתבטאת בפרסום חוזר ללקוחות שהביעו עניין בשרות או במוצא באופן אוטומטי שאינו מצריך הגדרה מחדש בכל פעם ורלוונטי לכל מי שביקר אצלכם באתר או בדף הנחיתה.

 

  1. סרטוני יוטיוב
    באמצעות סרטוני מכירה והנעה לפעולה תוכלו להגדיל את מעגל הלקוחות שלהם ולבנות משפך שיווקי מניב יותר באופן משמעותי הודות לשיווק באמצעות וידאו. הרעיון של האוטומציה כאן הוא פשוט, במקום לנהל שיחות מתישות עם לקוחות פוטנציאליים סרטוני היוטיוב מתפרדים כפרזנטורים שלכם כל יום וכל שעה. למידע נוסף על קידום ביוטיוב.

 

  1. קהל דומה שהמיר
    אם התחלתם כבר לנהל קמפיין פרסום ברשת החברתית פייסבוק או בקמפיין ממומן בגוגל, ייתכן שכבר קיבלתם המרות של לקוחות שכבר השאירו פרטים או רכשו מכם בפועל. על מנת לנצל את מלוא תקציב הפרסום העומד לרשותכם, תוכלו להציג את הפרסום שלכם עבור קהל דומה שגוגל או פייסבוק מאמינים שסיכוייו להביע עניין במוצר שלכם ולרכוש אותו (להמיר), גבוה.

 

  1. בניית משפך שיווקי באמצעות דיוור אוטומטי
    "הכסף נמצא ברשימה" כך אומרים רבים ממומחי השיווק והפרסום במדיה הדיגיטלית. הסיבה לכך היא שאנשים קונים מאנשים ואחת הדרכים הטובות ביותר למכור היא על ידי בניית אמון עם הלקוח (Trust) כחלק מהתהליך הידוע בשם Know, Like, Trust. אסטרטגיית הפרסום הזו מכילה סדרה של מסרים המכילים טיפים הנשלחים באופן אוטומטי כל פרק זמן קבוע וידוע מראש עבור המנויים ומגבירים את מספר החשיפות גם עבור המסרים השיווקיים שלכם עבורם ובכך גם מעלים את מספר הפניות המגיעות אליכם באמצעות רשימת הדיוור.

 

  1. ניהול אוטומטי בפייסבוק באמצעות פוסטים מתוזמנים
    אם יש לכם עמוד עסקי שאתם מנהלים ברשת החברתית, תוכלו לבנות סדרת מסרים מתוזמנת מראש כך שתוכלו להתאים את לוח הזמנים של היעדים שהצבתם כגון אירועים , מבצעים והנחות עבור העוקבים שלכם בפייסבוק ואף לחסוך זמן בהתעסקות בכתיבת המסרים עבור המדיה החברתית ובכך לנהל את הזמן באופן אידיאלי.

 

מעוניינים לבנות משפך שיווקי אוטומטי לעסק, להרוויח כסף ולחסוך בזמן עבודה? התקשרו אלינו עכשיו והתחילו להשתמש בכלים מתקדמים לשיווק אוטומטי עבור העסק שלכם.
טלפון: 072-299-2112

 

לחזרה לדף הבית

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments