למה שתרצה לבנות דף נחיתה? יש לכך כמה תשובות ועל אחת מהן אני מדבר בסרטון הזה (שווה לצפות), ואחת התשובות הטובות היא – לצורך שיפור יחס המרה, כלומר כדי לגרום ליותר אנשים לבצע את מה שאתה רוצה. הנה כמה פעולות שוודאי תרצה שהלקוחות הפוטנציאליים שלך יעשו: – להרשם לניוזלטר – להשאיר פרטי מתעניין באתר – להתקשר – להוציא את הארנק ולרכוש.

 

 

למה בדף נחיתה טוב יחס ההמרה עולה?

מכיוון שבדף נחיתה טוב יש ללקוח שלך רק 2 אפשרויות והן: 1. לבצע את הפעולה שאתה רוצה. 2. לסגור את דף הנחיתה ולהגיד לא תודה.
החשבון פשוט: מעט אפשרויות = סיכוי גבוה יותר שהלקוח יבחר באחת מהן.

 

לפרטים נוספים על בניית דף נחיתה

 

התשובה תרמה לך נכון? מצוין!
אני מזמין אותך לפנות אלי ולבקש להצטרף לרשימה שלי ולקבל עוד המון טיפים טובים.

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments