למה שתרצה לבנות דף נחיתה? יש לכך כמה תשובות ועל אחת מהן אני מדבר בסרטון הזה (שווה לצפות), ואחת התשובות הטובות היא – לצורך שיפור יחס המרה, כלומר כדי לגרום ליותר אנשים לבצע את מה שאתה רוצה. הנה כמה פעולות שוודאי תרצה שהלקוחות הפוטנציאליים שלך יעשו: – להרשם לניוזלטר – להשאיר פרטי מתעניין באתר – להתקשר – להוציא את הארנק ולרכוש.
למה בדף נחיתה טוב יחס ההמרה עולה?
מכיוון שבדף נחיתה טוב יש ללקוח שלך רק 2 אפשרויות והן: 1. לבצע את הפעולה שאתה רוצה. 2. לסגור את דף הנחיתה ולהגיד לא תודה.
החשבון פשוט: מעט אפשרויות = סיכוי גבוה יותר שהלקוח יבחר באחת מהן.
לפרטים נוספים על בניית דף נחיתה
התשובה תרמה לך נכון? מצוין!
אני מזמין אותך לפנות אלי ולבקש להצטרף לרשימה שלי ולקבל עוד המון טיפים טובים.
- תגיות:
- דפי נחיתה
- יחס המרה
- פרסום בגוגל