זמן מוערך לקריאה: 2 דקות.

הפעם אני אכתוב על נושא שאנשים רבים מכירים או לכל הפחות שמעו עליו לפחות פעם או פעמיים אך בפועל מסיבות שונות מעט מאוד אנשים מיישמים את השימוש בתובנה הזאת ופועלים בנוגע אליה, דבר שיכול לסייע להם מאוד להתברג בתוצאות הקידום האורגני כלומר בתוצאות הטבעיות של גוגל.

אז ניגש לעניין, אני רוצה לפנות אליכם הקוראים ולשאול – כמה פעמים שמעתם את צירוף המילים "התוכן הוא המלך" אם תגידו "לא שמעתי" בכנות אני הופתע מאוד. מי שאמר את המשפט במקור הוא ביל גייטס באנגלית כמובן "Content Is King" ותוכלו לקרוא בפירוט למה הוא התכוון כאן.

חשוב שתבינו שתהליך קידום אתרים אורגני מושפע באופן משמעותי מאיכות התוכן באתר שלכם ומהתדירות שבה אתם מוסיפים את התוכן, לכן הטיפ שלי אליכם הוא להוסיף תוכן איכותי לאתר באופן עקבי ובאופן אידיאלי אתם צריכים לעמוד בכללי האצבע הבאים:

תדירות: תדירות העלאת התוכן המומלצת היא פעם בשבוע. אפשר גם יותר אך שימו לב שהעלאת תוכן בתדירות גבוהה יותר אינה באה על חשבון איכות התוכן.

איכות:  בעבר אפשר היה להעלות תוכן זבל או תוכן שלא נותן ערך ועדיין לזכות בדירוג גבוה בתוצאות הטבעיות, אך ככל שעובר הזמן גוגל מקשיחה את התנאים להשגת מיקומים טובים ולכן חשוב שתקפידו על תוכן איכותי. אם אתם שואלים את עצמכם מהו תוכן איכותי אז התשובה פשוטה וקצרה – תוכן שנותן ערך רב למשתמש.

אותנטיות: הימנעו מלכתוב גבוה, הימנעו מלשחזר מאמרים ותכנים של אחרים. אם אתם באמת מומחים בתחומכם אתם יכולים להיעזר ברעיונות מאתרים אחרים אך לכתוב תוכן אותנטי, בגובה העיניים ובשפתכם. שוב: אל תכתבו גבוה, תסתכלו לגולשים שלכם בעיניים.

עד כאן על תוכן איכותי ועל האופן שיצירה ושימוש נכון בו משפיעים על הקידום האורגני של האתר שלכם.

המומחיות שלנו היא קידום אתרים הן אורגני והן ממומן.
צרו איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר – 0722992112.

אם אהבתם את התוכן תנו לנו לייק ושתפו אותו עם חברים ברשתות החברתיות.

כתיבת והעלאת תוכן לאתר באופן עקבי לצורך קידום אתרים אורגני

שי שאואט שי שאואט

מהנדס תוכנה, מנכ"ל

מה אני אוהב? אז ככה: ללמוד על התפתחות אישית והתפתחות עסקית, לשלב שיווק עם טכנולוגיה וחזון, אוהב ליזום, אוהב לעבוד עם Drivers (שגר ושכח) בזמני הפנוי המהנה תמצאו אותי מטייל (עדיפות חזקה לחו"ל), מתאמן (משתדל מאוד) ושותה קפה בים (ההנאות הקטנות של החיים).

Comments

comments